close
這是星光二班葉瑋庭的演唱"Uni-Stuck+我該得到"
對於葉瑋庭之前的比賽,總覺得油油的,就像師太說的"油"
但對於她這次的演唱 一氣呵成 深入聽眾的心  佩服佩服!

在多數人選擇慢歌的同時,她選擇了中快板的歌曲!
整首歌表現流暢,會有讓聽眾想跟她一起舞動的心情!

從她此次的演唱,可以感受到她的用心與努力!

用心 把歌曲意境傳達出來
努力 把過往的"油"去掉!


鼓勵與推薦  這位勇敢努力的 葉瑋庭!
p.s 影片播放第一次會比較不順暢,建議大家先按PLAY鍵一次後,
讓影片自行RUN一次!第二次再按重播鍵 完整  聽聽這個好聲音!



影片來源:來自遠方的星星PUNK-PIG


英文版作詞:Stacie Orrico/Kevin Kadish 作曲:Stacie Orrico/Kevin Kadish
原唱:Stacie Orrico
中文版作詞:姚謙 作曲:Stacic Orrico/Keven Kadish 原唱:戴愛玲

I can’t get out of bed today or get you off my mind
I just can’t seem to find a way to leave the love behind

I ain’t trippin’, I’m just missin’ you
You know what I’m sayin’, you know what I mean

You kept me hanging on a string, why you make me cry?
I tried to give you everything, but you just gave me lies

I ain’t trippin’, I’m just missin’ you
You know what I’m sayin’, you know what I mean
Every now and then when I’m all alone
I be wishin’ you would call me on the telephone
Say you want me back, but you never do
I feel like such a fool, there’s nothing I can do
I’m such a fool for you

And I can’t take it what am I waiting for?
My heart’s still breaking, I miss you even more
And I can’t fake it the way I could before,
I hate you, but I love you, I can’t stop thinking of you
It’s true I’m stuck on you.

早該料到你的心 擠得不得了
來來和往往的情人 少我也不會太寂寥
你的嘴角 隱藏不了

甲殘留的香吻 乙溫柔的擁抱

請你讓我走 不要攔著我
我對分享的挑戰的意願不太高
請你讓我走 不要攔著我
愛情面積太小

我該得到 不是你抱歉就了
早該得到 不是你乞憐微笑
我只想要 誠實的對待就好
平平凡凡 實實在在 一對一 愛情長跑
我懷疑 你做不到

arrow
arrow
    全站熱搜

    melody 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()